В карточці на елемент у більшої частини довідників є вкладка Звіти.

Тут можна сформувати звіти на відповідний елемент. Наприклад, для Угоди можна згенерувати договір, акт та рахунок. Для цього потрібно двічі клацнути на назві звіту.
У сформований документ автоматично підтягнуться дані з картки на угоду, такі як назва, номер, дата, ПІБ виконавця тощо.

Сформований документ можна відредагувати вручну, якщо є така необхідність.

Зверніть увагу: якщо в редакторі натиснути клавішу Enter, то буде створено новий абзац. А іноді є необхідність перенести текст на інший рядок не створюючи абзац. Для цього потрібно натиснути Shift + Enter або кнопку BR у редакторі.
Готовий документ можна експортувати у необхідний формат.

Адміністратор має змогу створити нові звіти або налаштувати зовнішній вигляд документів у Шаблонах. В ідеалі шаблони повинні бути налаштовані таким чином, щоб користувачам не треба було вносити зміни у документ вручну.
Деякі звіти користувачі не можуть сформувати самостійно, бо у них немає доступу до відповідних елементів. Наприклад, звіти на користувачів та ролі може сформувати тільки Адміністратор з Шаблонів.