Як поповнити баланс

Щоб поповнити свій баланс, спочатку треба зареєструватися на сайті. Інструкція по реєстрації доступна за цим посиланням.

У своєму особистому кабінеті перейдіть у розділ Баланс.

Щоб створити рахунок, натисніть на кнопку Поповнити.

Введіть суму, яку бажаєте покласти на баланс. Ознайомитись з цінами на програмні продукти можна за посиланням.  

Вам не обов’язково одразу витрачати всі кошти, наприклад, ви можете створити рахунок на 1000 грн, а потім витратити лише 400 грн з них. Залишок коштів буде зберігатися на вашому балансі та ви зможете здійснювати оплату з цих грошей, без необхідності створювати новий рахунок.  

Ваш новий створений рахунок буде показаний у таблиці зі статусом Несплачений.

Щоб сплатити рахунок, його треба відкрити. Для цього клацніть мишкою двічі на його назві.

Ви можете сплатити рахунок карткою, як фіз. ліцо, або з поточного рахунку, як підприємство. Платежі карткою, як правило, зараховуються через 1-5 хвилини, а платежі з поточного рахунку – до одного робочого дня.

Оплата карткою (фізична особа)

Обробка платежів здійснюється на стороні ПриватБанку через платіжний сервіс LiqPay. Наш сайт не має доступу і не зберігає жодних даних стосовно ваших карток.

У відкритому рахунку перейдіть на вкладку Оплата карткою або з терміналу (Liqpay) та натисніть кнопку Оплатити.

У наступному вікні оберіть спосіб оплати: Privat24, Google Pay або введіть номер картки, термін дії та CVV2 код вручну.

Далі дотримуйтесь інструкцій платіжного сервісу для здійснення оплати. Якщо всі дані було введено коректно, через деякий час (зазвичай 1-5 хвилин) гроші будуть зараховані вам на баланс.

Детальніше читайте у розділі Перевірка балансу.

Можливі помилки при оплаті карткою

Іноді гроші на баланс можуть не зарахуватися. Існує декілька можливих причин:

  • Ви помилилися при введені платіжних даних
  • Ви не підтвердили платіж (не ввели код з СМС або у Приват24)
  • Виникла помилка зв’язку між нашим сайтом та платіжним сервісом

У будь-якому разі, вам не потрібно хвилюватися, якщо ви впевненні, що гроші з вашої картки списалися, а баланс не було поповнено, зверніться до нас і ми зарахуємо гроші вручну.

Якщо гроші з вашої картки не списалися, спробуйте оплатити рахунок повторно. Якщо при спробі повторної оплати виникає помилка Такий order_id вже існує, тоді вам треба буде створити новий рахунок і сплатити його.

Оплата з поточного рахунку (юридична особа)

У відкритому рахунку перейдіть на вкладку Оплата з банківського рахунку.

Заповніть форму, вказавши назву юридичної особи, а також адресу та реквізити підприємства.

Нижче на малюнку зразок заповнення форми:

Зверніть увагу, якщо вам потрібні оригінали документів поштою, то ця послуга сплачується окремо і коштує 100 грн. Цю опцію потрібно обрати до того, як ви сформували рахунок та акт.

Якщо ви обрали цю опцію, обов’язково вкажіть куди саме вам відправити оригінали рахунку та акту. Бажано вказувати відділення нової пошти, адресу та телефон отримувача.

Після заповнення форми, натисніть відповідні кнопки, щоб сформувати й завантажити рахунок та акт виконаних робіт для бухгалтерії.

При оплаті, будь ласка, не змінюйте призначення платежу та номер рахунку-фактури, інакше ми не зможемо ідентифікувати ваше замовлення та поповнити вам баланс!

Перевірка балансу

Після того як ви сплатили рахунок карткою або з поточного рахунку, гроші будуть зараховані вам на баланс. Також вам надійде лист на Email з повідомленням про зарахування коштів. Іноді ці листи можуть потрапити у СПАМ.

Перевірити залишок грошей на рахунку можна у розділі Баланс.

Також ви можете побачити індивідуальний статус кожного вашого рахунку у таблиці.

To top