Сучасний ІТ-ринок перенасичений пропозиціями різних CRM-систем від розробників по всьому світу. Розробляючи нашу платформу Fox24, ми не хотіли робити український аналог того, що вже існує, а натомість вирішили зосередитися на специфічному сегменті користувачів, яким буде корисна наша програма.
Портрет потенційного користувача Fox24
Продаж товарів за договором або надання послуг
Не більше 50 звернень на день від потенційних клієнтів
Не більше 5 осіб, які займаються продажем
Виходячи із заданих критеріїв, ми обмежили функціонал нашої платформи для цільової групи користувачів.
Звичайно, ви можете заперечити, що всі зайві для вас можливості в інших продуктах можна просто відключити або не використовувати, але правда полягає в тому, що чим сильніше перевантажений інтерфейс і чим більше часу потрібно буде витратити на налаштування базових функцій, тим більше шансів, що підприємство відмовиться від використання продукту і продовжить по-старому вести список клієнтів у MS Excel.
1. Вам не потрібні чат-боти та консультанти на сайті
Більшість сучасних CRM-систем дуже пишаються своїми інструментами автоматизації лідогенерації. Різні боти, що вбудовуються на сайт і соціальні мережі за задумом розробників повинні автоматизувати рутинну роботу і сформувати для вас список готових лідів (потенційних клієнтів).

Подібний підхід можливо виправданий, коли до вас звертаються сотні клієнтів і менеджери не встигають особисто відповідати кожному з них.

Але, для більшості підприємств у поточних умовах, кожен потенційний клієнт на вагу золота, тому подібна автоматизація, яка може відлякати замовника, лише заважає продажам.
Також, виходячи з нашої практики, один і той же клієнт часто звертається з різних Email-адрес, іноді дзвонить по телефону, а іноді пише в месенджер, що призводить до надмірного автоматичного створення зайвих лідів та записів у БД, які доводиться видаляти вручну.
2. Вам не потрібна інтеграція з іншими платформами
Інтеграція з платформами для продажу Rozetka, Prom, Епіцентр, а також службами доставки Нової пошти, Укрпошти та Meest – це дійсно зручно, якщо ви продаєте сотні товарів на місяць через ці системи.

Але для підприємств, які надають послуги або продають товари в одиничних примірниках, такий функціонал не потрібен. Немає ніякого практичного сенсу налаштовувати інтеграцію задля надсилання кількох посилок на тиждень.
3. Вам не знадобляться віртуальні АТС та IP-телефонія
Якщо у вас немає свого кол-центру з десятками співробітників, які приймають дзвінки або займаються масовими дзвінками (СПАМом), то й подібний функціонал навряд чи вас зацікавить.

IP-телефонія може дозволити вам заощадити трохи грошей на дзвінках, але подібну економію можна організувати і звичайними дзвінками на Viber або Telegram клієнта.
А який функціонал буде корисний для аудиторії Fox24?
Давайте не будемо зупинятись на базовому функціоналі по обліку потенційних клієнтів (лідів), замовників та контактів, який є в будь-якій CRM-системі, а розглянемо лише відмінні риси Fox24.
1. Генерація супутніх документів
Насамперед йдеться про договір, рахунок-фактуру та акт. Більшість CRM-систем не приділяють цьому питанню достатньо уваги, хоча саме автоматизація подібної роботи допоможе заощадити багато часу вашим менеджерам. Сформувати ці документи не складно, адже в базі даних у нас вже зберігаються контакти та реквізити підприємства, а унікальні номери можна згенерувати за заданим зразком.

Для ще більшої зручності можна вставляти в документи підпис і печатку у вигляді картинки. Всі шаблони документів одразу доступні клієнтам в особистому кабінеті, інтеграція з 1С чи іншими бухгалтерськими програмами не потрібна.

2. Шаблони листів та прості розсилки
У Fox24, на відміну від інших CRM-систем, ми не підтримуємо масові СПАМ-розсилки по базах на кілька тисяч адрес. Натомість ми пропонуємо створити типові шаблони листів із комерційною пропозицією, нагадуванням про необхідність оплати, зразками робіт, поточними акціями та ін.

У Fox24 ви можете відправляти ці шаблони обраному клієнту зі своєї робочої Email-адреси разово або автоматизувати відправку відразу кільком клієнтам за заданими фільтрами: за статусом, локацією, датою, видом діяльності тощо.

3. Задачі, спілкування, нагадування та календар
Хоча подібний функціонал і не пов’язаний безпосередньо з CRM-системою, він є підтримуючою ланкою в ефективній взаємодії з клієнтами. Наприклад, виникають ситуації, коли замовник просить передзвонити йому за кілька днів або відкладає рішення про купівлю на наступний місяць. У цій ситуації зручно поставити собі нагадування у календарі із прив’язкою до конкретного контакту.

Крім нагадування самому собі, бувають ситуації, коли слід доручити якесь завдання іншому менеджеру, а також проконтролювати його виконання. Ця можливість повноцінно реалізована на нашій платформі.

Іноді менеджерам потрібен майданчик для спілкування по конкретній угоді, документу або клієнту і Fox24 має можливість надати доступ і організувати чат по будь-якому об’єкту.

Звісно, ми не ставили завдання повністю замінити спілкування співробітників у месенджерах на мобільних телефонах, але, погодьтеся, буде зручніше відокремлювати робоче листування від приватних розмов та зберігати його на сервері разом із базою клієнтів.
Протестуйте безкоштовно нашу платформу у хмарі або завантажте демо-версію для власного сервера.