Тут зберігається інформація про ваших клієнтів. Це можуть бути юридичні компанії, ФОПи або фізичні особи.
Дані з цього довідника використовуються для формування Звітів: договорів, рахунків, актів. Це можна буде зробити пізніше з довідника Угоди, обравши клієнтом даного контрагента.
Також ви можете робити періодичні Розсилки по базі своїх контрагентів.
Якщо є необхідність зберегти якусь додаткову інформацію на контрагента, наприклад, скани уставних документів, то це можна зробити у вкладці Файли.
Оберіть види діяльності контрагента у вкладці Діяльність, щоб бачити Статистику та мати можливість фільтрувати базу контрагентів. Перелік видів діяльності налаштовує Адміністратор.
Додайте контактну інформацію керівника, бухгалтера та юриста у вкладці Контакти.
Ця інформація буде також доступна у Довіднику Контакти.
Якщо потрібно надати доступ до контрагента іншим користувачам, то це можна зробити у вкладці Доступ.
Користувачі у яких є доступ до контакту можуть спілкуватися у Чаті.
Ви можете поставити собі нагадування, наприклад, про необхідність оновити реквізити компанії, у вкладці Нагадування.