Більшість елементів довідників мають вкладку Чат, яка дозволяє Користувачам спілкуватися стосовно відповідного елементу довідника, наприклад, задачі, угоди, ліда, документа тощо.

У довіднику Задачі у чаті можуть спілкуватися Постановник та Виконавець, для інших довідників, щоб користувачі мали змогу спілкуватися, спочатку треба їм надати доступ до відповідного елемента через вкладку Доступ та зберегти зміни.
Якщо у чаті є непрочитані повідомлення, то їх кількість буде відображатися у дужках відповідної вкладки.

Також непрочитані повідомлення можна побачити на головній сторінці у розділі Потребує уваги.

Якщо адміністратор налаштував Telegram User ID, для Користувачів, то повідомлення з чатів також будуть надходити на Telegram.